Lloyd Banks - Beamer, Benz Or Bentley (Remix) Feat. Ludacris, Yo Gotti, Jadakiss & The Dream

AttachmentSize
beamerbenzorbentleyremix.torrent3.88 KB
How To DOWNLOAD | Download Now (Free)

HOT SHIT Luda killed it

http://www.youtube.com/watch?v=-7NKnuF1lpg

...

really this shit is wack they killed the beat
Mr.Southwest's picture

Worse Then The Original Version

...5th Ward Tx Off That Lockwood Dr.
Yung Screw 817's picture

I dont know what was the big

I dont know what was the big deal with this song that had all this eastcoast niggaz dick hard. Shit soundz pretty average to me? And im talkin about the original version.
who cares's picture

so this is the crazy remix

so this is the crazy remix Banks$ promised?? The beat is gay as fuck, it doesn't match any of the artist's lyrics. Luda's verse is aight. The-Dream sucks as usual. Jadakiss's verse was aight, prob the verse that sounded best on dis beat. Not biggest fan of Yo Gotti and his verse wasn't all dat either. Banks dissapointed me wit dis shit.
dninc's picture

.... This is..... Subpar as the fuck!

Shoulda kept Dream part off!!, the beat was lame, they added echo effect to the original beat and random snares WOOOOOOWWWWWWWWW??? lmao..
It seem like it coulda been sooo much better.. ah well. Luda the only one tore what little good this track had up.. everybody else was.. meh. they coulda just as well let this be the original and it wouldn't have done any better.
      Reppin that *504 and 813*
* I Bleed Black and Gold, (20-10 Saints gone make noise again) *
d wEEZY 1's picture

i am god isnt gonna like a white man commenting on hip hop but..

i thought it was more than decent but honestly if i play the track i will probably just play the original. i liked the original and the remix just didnt seem better to me. Of course my man Luda killed it. always does. hes one of my top 5 ive listed before. best in the south in my opinion, but thats another convo. so good remix but not amazing...
JayJayGemini's picture

WOW

damn i dont even wanna say what i feel right now, it always seems like im going against what everyone else is saying so im just keep it short, one of the sickest fucking beats i EVER HEARD, Kiss merked the fuck out his verse, only thing i can agree wit is dream shoulda been kept off this, and because of that its a 9.5 and not a 10! This shit will be on repeat ALL NIGHT and be bangin in the 300 for about a month!!!!! THIS TRACK ALONE MIGHT BRING NY BACK, THIS TRACK BE BANGIN OUT IN AUSTRALIA LMAO
dninc's picture

whoa didn't expect that comment outta you

Seeing that this track was elevated with Southern Nigga'z (Luda(atl), Yo Gotti(Memphis) and Dream (Atl) )
So your saying the North need southern artist as a crutch to bring them back? because the Original was just good nothing special, but if the remix get mad play that might hurt more than help the north lol.
Not to mention Luda was the best one on the whole track, so you gonna be bumpin basically a Southern version of your favorite track in the 300 for a month?
      Reppin that *504 and 813*
* I Bleed Black and Gold, (20-10 Saints gone make noise again) *
JayJayGemini's picture

.

this is BANKS TRACK i dont care who he puts on the remix, the ORIGINAL is playing in Korea cuzz LMAO, im talking bout this track puttin NY back at the top because its BANKS TRACK, the original was hot and got love EVERYWHERE and now this remix is FIRE, the fucking beat is so hot that Justin Beber would kill a verse on this shit LMAO, real talk! And i aint hatin on anybody else on this track, of course Jada's verse in my personal favorite because he's top 3 for me but Luda killed it, Banks ripped his verse and i dont even fuck wit Gotti and gotta give him props as well, only shit i didnt like was dream and thats because i dont fuck wit that girly R&B bullshit ya know. Anyway the original already has the crown hitch-hicking back towards the eastcoast, and now this remix OMG i mean how can you not digg the beat, you gotta be hard of hearing, too high, or just lame lol! P.S. so how do you feel about ya boy Sean Payton being a fuckin pain killer fean LMAO
dninc's picture

...Beat... naw..

It just came out too simple in my opinion, i understand it might be nice for some people that aint heard better beats before but being a producer myself i can hear the simplicity in it, i just can easily pick up how much was done to it, was it effective? well it's obviously getting praise so props to that but im not impressed.. I do hope the North eastcoast rap rise again tho, but i don't think this track is going to do it..
I Listen to everything so i don't have a bias or discriminate against any region of the US or National Rap Music.. If it's good imma give it a shot.
      Reppin that *504 and 813*
* I Bleed Black and Gold, (20-10 Saints gone make noise again) *
Yung Screw 817's picture

haha

Eastcoast got looooooooooooooooooooooooooooooong ways to go brah. 1 beat aint gon help them at all. Plust this shit sounds southern.
JayJayGemini's picture

.

who's hot in the south right now? fuck you mean long way, shit i would say we bout 75-85% back, wayne sitting in jail and people pretty sick of him anyway, the trap music is DEAD AS FUCK, jeezy new mixtape got NO RESPECT, and here we are droppin mixtapes like fly shit, even dninc said the shit on that d-block mixtape a few days ago, the eastcoast is FLOODING THE CIRCUIT RIGHT NOW, Jada just dropped, Cam just dropped, Loso's shit was flames, writers shit was bananas, you see Drama only fuckin wit eastcoast rappers, i mean come on bruh stop acting like you dont know what the fuck it is already, DRINK A RED BULL AND WAKE THE FUCK UP CUZZ! Ima tell you this and you betta listen to me very carefully cause its some REAL TALK, if scarface dont deliever a SOLID ASS TAPE the south will drop dead and die right before your eyes, say it aint so.....
mynameisqiana's picture

i say it aint so

cause scarface is gonna deliver regardless..... "No Signature Required and Dont Need A Cosigner"
Yung Screw 817's picture

CO-SIGN

mynameisqiana wrote:
cause scarface is gonna deliver regardless.....
Ya lucky Scarface didnt drop that mixtape for free cause ya would of seen over 10 pages worth of comments on that shit! THAT SHIT WAS HOTTTTTTTTT!!!!!! If you dont have it yet go cop it! Matter of fact here it is>>> http://www.megaupload.com/?d=3XLTM59F
bole420's picture

.

lmao, that was funny....scarface that nigga...jayjay
BRIKZ's picture

Link Removed

anybody else got links to this...ill find it somewhere but im lazy....
d wEEZY 1's picture

try this one...

http://btjunkie.org/torrent/Scarface-Dopeman-Music-2010-DjLeak/4358a788d1154f0bd1fa18bd970b5286d90e10c8ea50
patcol's picture

yeah i agree scareface

yeah i agree scareface woulda had 10 pages of "this shit hot"
JayJayGemini's picture

.

Yung Screw 817 wrote:
mynameisqiana wrote:
cause scarface is gonna deliver regardless.....
Ya lucky Scarface didnt drop that mixtape for free cause ya would of seen over 10 pages worth of comments on that shit! THAT SHIT WAS HOTTTTTTTTT!!!!!! If you dont have it yet go cop it! Matter of fact here it is>>> http://www.megaupload.com/?d=3XLTM59F
DAMN are you serious, the south is hurtin like that right now? Charging for mixtapes down there LOL wow, scarface promised it would be free, i bet alot of fans have there panties in a bunch about that!
Yung Screw 817's picture

Yeah he put that one on sale

Yeah he put that one on sale because it was too good to go out for free. Stop hatin already faggot and WAKE THA FUCK UP! I know you want the eastcoast to blow up but ya so far behind in the game i just dont see it. Sure ya started hiphop but couldnt hold on to it, now ya gona have to work real hard to get it back just like ya did when ya took it back from the westcoast. Maybe ya should try murdering Lil wayne like ya did 2Pac LMAO!! And i suggest gettin some new rappers too. Ya need some new blood because everybody is tired of them washed up rappers ya got.
Yung Screw 817's picture

Just wait til Wayne gets out

Just wait til Wayne gets out of prison. The eastcoast hype is going to die down QUICK! Soon ya be old news again. Ya got the same old artist ya awlays had. Nothing changes on the eastcoast. No progress at all. Ya still bumpin them old school washed up rappers ya always had.
JayJayGemini's picture

we will see now wont we

i wish you had some money to put on that, we heading back 2 the top weather you like it or not, you cant do anything to stop it so just sit back and enjoy it LMAO, do like ya boy T.O. and grab your popcorn LMFAOOOOOOOOO. And im sorry to be the one to tell ya, but your favorite rapper might not even be the same after them Rikers Island cats get done wit his little ass LMAO, im sure he's not well liked in there and the ONLY thing that might save him is that place they call PC AKA pussy control is what i call it haha
Yung Screw 817's picture

Lil wayne is far from my

Lil wayne is far from my favorite rapper brah. He holds like the # 9 spot in my list. My top 5 is Bun-B, Scarface, Trae, Z-ro, and Koopa. Im more into underground than mainstream commercial bullshit.
chop76's picture

My favs change all the time,

My favs change all the time, but I could stick with Scarface, Pimp C, Curren$y, Juvenile, and 8ball
chop76's picture

But since the Pimp is gone

But since the Pimp is gone you could insert T.I., Young Buck, Z-ro, Trae, Killa Mike, Andre 3000, B.o.B., Cee-lo Green, Yung Redd, Cham, Malice, Pusha (Clipse), Devin The Dude, Jay Electronica, Mystikal...........
Yung Screw 817's picture

.

Damn no Bun?
chop76's picture

Yea I dont know how he

Yea I dont know how he slipped the list
bole420's picture

?

are you high?
chop76's picture

Shit when am I not homie

Shit when am I not homie
redg20's picture

Hot remix!!!!!!!!!!!!!!!!!

this my first post on here and all i have to say is that shhhti was fire Beamer, Benz and Bentley(~_~) red G---------- chi-towns finest
rIChsmONeys's picture

not worth the d/l

im a fan of gotti, so i liked his part. and luda killed this shit. but that was about it. the beat was aight but forreal, this shits weak as a whole. dont download its a waste of time and space
bole420's picture

.

i agree...
chop76's picture

This a good look for Gotti,

This a good look for Gotti, being on a song with Luda and Jada
slimwiz101's picture

Fuk the hater

This is a sweet lil mix here.. Brooklyn, Bedstuy... Ohhh yeah Jada Ah Haaaaaaaaaa
slimwiz101's picture

Good Music

http://www.youtube.com/watch?v=Z1o5ddCvPZk http://www.youtube.com/watch?v=KZlQ7e0nP3A "Them Niggas Gasing you making a Ass of you" Just looking back at Banks NYC is getting there thing back together. This is new to us , Jada, Banks same song.. Santana all these artist working together.. So Let Us Fucking Breath... I'm A Fan Of Music.........Who number 1 you ask, Its the fucking Music....
Jack.Herer's picture

.

Banks stanks.
who cares's picture

no

banks is a beast. this remix stanks
DJF5.....'s picture

B.B.B....

How are they gonna do a remix and leave off the hottest rapper of the original song.. Thats crazy Juelz killed it and should of been on the remix ..... I CHild Proofed My House but the Kids Keep Gettin In.
Flint_Seraphim's picture

In defense

in defense of the beat, it is a remix. So they couldn't/shouldn't stray too much from the original. The-Dream was an interesting choice to include. All the verses sounded uninspired except Banks and Luda so, IMO, average track.
-For a man to conquer himself is the first and noblest of all victories.
BGD's picture

stop it

this song and the beat original or remix needs to be destroyed. some many people have rocked this shit i m not even tryin to hear this version.
Pjbrinks's picture

If U On My level

U ain't pushin No Beamer Benz Or Bentley..U In A Nissan Honda or Chevy..lol
Mr.Southwest's picture

Na Fuck That Its Van, Bus, Or Camino For Yall Black Folks,

...5th Ward Tx Off That Lockwood Dr.
Flint_Seraphim's picture

Wow...ok then

So what is it for Mexicans? Hitch a ride with 40 of your homeboys? Oh yea, you roll 47, i mean, 88 deep, right? FOH
-For a man to conquer himself is the first and noblest of all victories.
Mr.Southwest's picture

Sounds better then, Walking on the Street broke like yall

...5th Ward Tx Off That Lockwood Dr.
mynameisqiana's picture

actually..........

Mr.Southwest wrote:
And Stop claming shit you dont know nikka, before i get my goons ya bitch ass, I roll 87 Deep ...5th Ward Tx Off That Lockwood Dr.
lmao..... "No Signature Required and Dont Need A Cosigner"
slimwiz101's picture

Subway, Bus Or Walking

Subway, Bus Or Walking http://www.youtube.com/watch?v=rOuc0jV9Lcw This had me rolling.. Kid could spit lol
Pjbrinks's picture

AHH MAn

slimwiz101 wrote:
Subway, Bus Or Walking http://www.youtube.com/watch?v=rOuc0jV9Lcw This had me rolling.. Kid could spit lol
That Shit was Hilarious
slimwiz101's picture

I feel you, this was some

I feel you, this was some genuine shit. I can relate to this shit. A lot of people could relate to this...
Immortal09's picture

Lmao

You weren't lying that shit had me rolling too. Making it rain with them empty metro cards...haha..running to catch the bus. But fo'real he came original and funny with it and he can spit a little. Amsterdam makes it...Rotterdam takes it.